25 Ağustos 2010 Çarşamba

Tuba Ünsal

Yeni filmin çekimleri
ağustosta başlıyor

Gülbahar KARAKUŞ

Tuba Ünsal, Kanal D'nin ilgiyle izlenen mizah programı "Haneler" için kamera karşısına geçti. Sette sorularımızı yanıtlayan Ünsal, çekimleri ağustos ayında başlayacak yeni bir sinema filminde rol almaya hazırlandığını söyledi.

Senaryosunu Saygın Delibaş, Fethi Kantarcı, Sevda Fırat Ak ve Yaşar Arak'ın yazdığı, yönetmenliğini Elif Ayşe Durmaz'ın yaptığı, başrollerini ise Serdar Orçin, Fırat Doğruloğlu, Kamil Güler, Asuman Dabak ve Boncuk Yılmaz gibi başarılı oyuncuların üstlendiği "Haneler", setinde iki ünlü ismi ağırladı: Tuba Ünsal ve Hasibe Eren...
Ferhan Şensoy'un aynı ismi taşıyan eserinden uyarlanan programın yeni skeçlerinin çekimi geçtiğimiz gün yapıldı ve ünlü manken Tuba Ünsal ile uzun zamandır ekranda görünmeyen oyuncu Hasibe Eren de iki skeçte rol almak üzere kamera önündeki yerlerini aldı.

Tuba Ünsal'ı çekim arasında yakaladık, "Haneler"de oynama fikrinin nasıl ortaya çıktığını, hangi karakteri canlandırdığını ve yeni projelerini sorduk.

SIRTIMI OKŞADI
SEVGİLİM SANDIM
"Haneler"de yer almanız için teklif nasıl geldi?
Tuba Ünsal: Geçtiğimiz günlerde Antalya'da düzenlenen İsmail Cem Televizyon Ödülleri törenine katılmıştım. Bir arkadaşımla sohbet ederken, sırtımı biri okşadı. Ama ben erkek arkadaşım sandığım için dönüp bakmadım. Daha sonra "Haneler"in yönetmeni Ayşe Durmaz'ı gördüm, bana "Sırtının okşanmasına ne kadar alışıksın" diye sordu. Meğer sırtımı okşayan oymuş. Bir süre ayaküstü sohbet ettik. Ben "Haneler"i ne kadar beğendiğimi söyledim, o da "Neden oynamıyorsun?" diye sordu. Teklif çok hoşuma gitti, hemen kabul ettim. Ayşe "Şimdi içkilisindir, bak sonra vazgeçme" dedi ama alkol almamıştım. "Yok, alkol almadım" dedim. Ertesi gün tekrar konuştuk ve anlaştık.
Peki "Haneler"de devamlı olarak yer almayı ister misiniz?
- Aslında böylesi eğlenceli bir ekiple çalışmak her oyuncunun hayalidir. Bir gün geliyorsunuz, en iyi performansınızı oynayıp evinize gidiyorsunuz. Eziyet çekmek yok. Evet, böyle bir projede devamlı olarak yer almayı isterdim...

KENDİNİ ALICE
ZANNEDEN AYŞE
Siz her hafta takip ediyor muydunuz bu programı?
- Evet. Çok beğenerek izliyorum.
Peki, hangi karakterle karşımıza çıkacaksınız?
- Kendisini "Alice Harikalar Diyarında" masalının kahramanı Alice zanneden Ayşe'yi canlandırıyorum. Ayşe, masalları çok sevdiği için kendisini Alice zannetmeye başlıyor. Skeç de Ayşe'nin ormanda kaybolmasını konu alıyor.
Peki gündeminizde başka projeler var mı?
- Evet, yeni bir sinema filminde rol almaya hazırlanıyorum. Çekimler ağustos ayında başlayacak.

------
Özel hayatım sadece
beni ilgilendirir
Galerici Murat Pilevneli ile aşk yaşayan Tuba Ünsal, son günlerde ayrılık haberleriyle gündeme geldi. İlişkilerine ara verdikleri haberlerine gülüp geçtiğini söyleyen Ünsal, "Ayrıca özel hayatım beni ilgilendirir, magazincileri değil. Bu konu hakkında herhangi bir açıklama yapmak zorunda değilim" dedi.

------
Kabadayı Hasibe
Hasibe Eren, "Büyük beğeniyle takip ediyorum" dediği "Haneler" için kabadayı kılığına girdi. Farklı bir karakteri canlandırmak istediğini ve bu nedenle ekibin kendisine getirdiği teklifi kabul ettiğini söyleyen ünlü oyuncu, "Bana getirilen teklifi biraz değiştirerek kabul ettim. Bıyık takıp kabadayı Hayati olmak benim fikrimdi" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder